O cyfryzacji usług na cztery ręce, czyli zestaw obowiązkowy klawiatura i telefon

dodano: 2022-09-13
Kadr z życia PUESC-owego....

Ostatnio złożyłem wniosek na Platformie PUESC...

Okazało się, że niektóre dane źródłowe otrzymałem niewłaściwe, trzeba było je zmienić...

Korekta pierwotnego wniosku nie była możliwa, złożyłem zatem wniosek taki sam jak poprzedni, tyle że z poprawnymi danymi, należy jednak podkreślić, zakresowo przedmiot wniosku był taki sam.

W nowym wniosku poprosiłem dodatkowo o anulowanie starego wniosku na tę samą wartość, tylko z błędnymi danymi dotyczącymi pełnomocnika.

Wniosek o anulowanie na Platformie PUESC pominięto.

W rozmowie telefonicznej poproszono mnie o anulowanie starego wniosku, powiedziano mi, że to nowa funkcjonalność i inni tak robią, tzn. anulują błędne wnioski...

Nie powiedziano mi jednak, jak to się robi...

Przycisku anulowania nie znalzłem, a szukałem i klikałem w niejedno miejsce, zakresowo ciągle na Platformie PUESC...

Ciągle bez efektu...

Zadzwoniłem na Helpdesk, miła Pani odpowiedziała, że nie obsługują usługi, poprosiła o dokonanie zgłoszenia mailem.

Dokonałem zgłoszenia drogą mailową niezwłocznie....

Następnego dnia otrzymałem informację zwrotną
" Dzień dobry,

Niestety nie może Pan anulować złożonego wniosku. Takie anulowanie powinien wykonać urząd na
Pana prośbę. Proszę zwrócić się do US z prośba o anulowanie wniosku. Urząd po zatwierdzeniu nieprawidłowego wniosku będzie miał możliwość go wycofać. Dla szybszej realizacji tej sprawy proszę powołać się na otrzymane rozwiązanie podając numer tego zgłoszenia "ZGL...".
Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Z wyrazami szacunku"

W urzędzie zapytano się mnie jak to zrobić...

Czy cyfryzacja ułatwia nam życie, czy czasem z życia nas wyklucza?

ps a uważam, że Platformę PUESC trochę znam, co ma powiedzieć osoba, która po raz pierwszy rejestruje się na tej Platformie?

Napisz do nas

Projekt i wykonanie BerMar multimedia